Korszerű technológia

Fényaktivált antimikrobális kezelés

Fényaktivált
ANTIMIKROBÁLIS KEZELÉS
Gyulladáscsökkentés, fájdalomcsillapítás gyógyszeres kezelés nélkül
Ismerje meg Dr. Lányi Krisztina fogorvos kecskeméti újdonságát: a digitális fogászati szkennert! Képünkön bemutatjuk a legmodernebb technológiát, amely lehetővé teszi a pontos és gyors diagnózist, valamint a személyre szabott fogászati kezeléseket.
Ismerje meg Dr. Lányi Krisztina fogszakorvos magánrendelésének kivételes szolgáltatásait! Képünkön bemutatjuk az esztétikai fogászat, fogpótlás, gyökérkezelés, tömés és fogkozmetikai kezelés technikáit, amelyek segítenek Önnek elérni az áhított, egészséges és csillogó mosolyt.

Ajánlott terhesség alatt és krónikus betegségben szenvedő pácienseinknek.

APDT Antimikrobális Fotodinamikus Terápia

Egy speciális fényforrás és kék festékanyag használatával antibitiotikumok és gyógyszeres kezelés nélkül hatékonyan, gyorsan pusztíthatunk el kórokozókat (baktériumok, vírusok, gombák), így gyorsíthatjuk a gyulladásos folyamat gyógyulását, szinte azonnal fájdalommentessé válik a beteg terület.

Mire használható ez a kezelés?
A kezelés előnyei egyéb gyógyszeres kezelésekkel szemben:
  • azonnali hatás, érezhető eredmény (fájdalomcsökkenés)
  • hatékony bármilyen mikroorganizmussal szemben
  • nem lehet túladagolni – nincs mellékhatás
  • a kezelés rövid időt vesz igénybe
Ajánlott terhesség alatt és krónikus betegségben szenvedő pácienseinknek.
Felkeltettük érdeklődését?
KÉRJEN IDŐPONTOT!